Unchiul Harry
Harry, unchiul lui Jerry, vine în vizită. Tuffy e încântat să-l întâlnească pe unchiul despre care a auzit multe. Harry merge într-o escapadă pe un vas de croazieră realizează că viața lui pe mare are anumite avantaje şi nu e vânat de Tom!