Puiul de dragon
Hildie îi trimite pe Tom și pe Jerry în pădure să găsească un pui de dragon cu care se împrietenesc în drum spre casă. Dar când Hildie le spune că are în plan să transforme dragonul în cină Tom și Jerry coleaborează împreună ca să îl salveze.