Capcane pentru Jerry
După o altă încercare nereușită de a-l prinde pe Jerry, Tom cade sub influența unei pisici vânzătoare, pe nume Carver, care îi vinde o serie de capcane de șoareci şi alte unelte. Vrând să-i facă viața grea lui Jerry, Tom se răneşte singur.