MaratonulTom şi Jerry
Tuffy și Jerry se spală pe dinți. Tuffy e așa de obosit că folosește coada lui Jerry în loc de periuță. Se urcă fiecare în patul lui numai că Tuffy nu este în patul lui ci în palma lui Tom pe care acesta a făcut-o să arate precum un pat.