Nu mă uita
Jerry îl readuce pe Tom cu picioarele pe pământ. Partenerul lui are o bâtă de aluminiu pe cap o săgeată în fund înțepături de albină pe mâini ghemotoace pe spate ruj pe obraz și un caz teribil de amnezie.