Marea aventură a lui Tuffy
Tuffy și Tyke pornesc într-o aventură în munții înzăpeziți. Tom este învinuit de către Spike și Jerry pentru că i-a lăsat să plece. Când ei pornesc în salvarea celor mici, Tom, Jerry și Spike sunt cei ce au nevoie să fie salvați.