Goana după rățuscă
Petrecere în pijama! Micul Quacker va petrecere noaptea acasă la Jerry. Jerry lucrează din greu să o salveze de Tom pe neînfricata rățușcă. Când Tyke vrea ca Jerry și Micul Quacker să doarmă în cușca lor Spike e de acord.