Nesiguranța locuinței
La obiecțiile lui Ginger Rick a instalat un sistem casnic automatizat de cea mai nouă generație. „Vom avea cea mai isteață casă din cartier” i-a spus el. Rick instalează sistemul înainte de a pleca cu Ginger de acasă.