Pisicuța pungașă
Rick postează un videoclip cu Tom care rămâne cu capul blocat în gaura din perete a lui Jerry iar Tom devine motivul de râs al comunității feline. Acum Tom trebuie să-și reinstaureze reputația prinzându-l pe Jerry și filmând totul.