Bebelușul
Când Rick și Ginger au grijă peste weekend de nepoata lor. Rick îl pune pe Spike să aibă grijă de ea. Spike jură că nu se va întâmpla nimic cu copilul. Tom și Jerry fac haos iar slujba de babysitter al lui Spike poate fi și ultima.