Un amic temporar
Ginger aduce acasă o pisicuță pe care o va adopta până când îi va găsi un stăpân adevărat. Toți cei din casă se îndrăgostesc de pisicuță mai puțin Tom. Când Spike și Jerry văd că Tom a devenit o influență negativă asupra pisicuței începe o ceartă lungă.