Tyke învingătorul
Spike nu a fost cel mai bun model pentru băiatul lui atunci când vine vorba de a pierde demn. S-a putea spune că Spike nu știe să piardă. De aceea Spike îi cooptează pe Tom și pe Jerry ca să-l învețe pe micuț cum să piardă cu demnitate.