Kämpigt för Aro i "Under Pressure"
Pontus Gårdinger och Maria Wetterstrand får problem med att namnge redskap. Tvinner, paellagrip och skärgrej är bara några av de låtsasord Pontus drar till med. Hasse Aro och Martina Haag borde ju ha koll på språk. Men kan Martina stava till abborre?