Dålig stämning i Schulmans bur
Starka känslor och kanske sämre stämning i paret Schulmans bur när de möter Olof Lundh och Martin "E-Type" Eriksson. För att vinna behöver de briljera i ämnet Människor man inte längre tänker på så ofta och inte skämma ut sig i Idiotfrågan.