Förlusttyngda lag gör upp
Janne och Cecilia har fem raka förluster, Hasse och Martina har förlorat fyra matcher. För att ta hem en seger gäller det att ha koll på människor man inte längre tänker på så ofta. Janne Josefsson och Cecilia Frode möter Hasse Aro och Martina Haag.