Första delen av storslagen dubbelfinal
Efter fjorton veckor står vi nu vid mållinjen. Och en extraordinär säsong kräver en dito final, som därför sträcker sig över två rafflande avsnitt. I del ett får vi en extra idiotisk Idiotfråga och dessutom en Under Pressure med en dramatisk twist.