Hesa Fredrik psykar Edward Blom
Ikväll kan de obesegrade Olof Lundh och E-Type chansen ta sin fjärde raka seger. Det blir en rafflande match mot Edward Blom och Hanna Dorsin, där Edward än en gång blir psykad av Hesa Fredrik och Olof Lundh hittar en oväntad supporter i publiken.