En renodlad hatmatch
En renodlad prestige- och hatmatch där Alex och Amanda Schulman vill tvåla till Klara Doktorow och Mikael Sandström. Vi bjuds på nya momentet Tjötify plus en dramatisk anekdot om när Amanda punkterade sin lunga.