Kan Amanda skilja på höger och vänster?
Krattat för starka känslor och stort drama när Hanna Hellquist och Ebbot Lundberg går upp i ringen mot Alex och Amanda Schulman. Kan Amanda skilja på höger och vänster? Och vem är egentligen vem av bröderna Rongedahl?