Kakafoni med julmusik
Emma Molin och Jerka Johansson måste vinna för att kunna gå vidare. Deras motståndare, obesegrade Rickard Olsson och Karin Magnusson, har två raka vinster. Dessutom: En dyngrak Tomas Ledin, äldre män på badhus och en kakofonispecial med jultema.