Relationerna i Ankeborg
Claes Elfsberg och Linnea Wikblad har två raka förluster och måste vinna. De möter Karin Laserow och Peter Magnusson och ikväll gäller det bland annat att ha koll på relationerna i Ankeborg och hur många som faktiskt bor i Sverige.