Ping-pong och Tinderläget i Luleå
Laget som vinner är i praktiken klart för semifinalspel. De tävlar i nya momentet ”ping-pong” och allt ifrån Tinderutbudet i Luleå till kvinnor som heter Ernst. Medverkande: Jonas Eriksson & Dominika Peczynski och Maria Wetterstrand & Pontus Gårdinger.