Sista chansen att gå till final
Ett lag är klara för final. Ikväll avgörs vilket som blir det andra. För att fortfarande vara med i guldstriden gäller det att hålla nerverna i schack under Ping Pong och Under pressure, samt framför allt – att inte göra bort sig under Idiotfrågan.