Obesegrade lag drabbar samman
Ikväll smäller det rejält när två obesegrade lag drabbar samman. Olof Lundh och E-Type möter regerande mästarna Hanna Hellquist och Ebbot Lundberg, och vi grottar i året 2009 samt varför Ebbot ramlade igenom ett tak på en efterfest i Göteborg.