Vad gjorde Orup i Magaluf –egentligen?
Cecilia Frode och Janne Josefsson jagar sin första seger. David Sundin och Suzanne Axell ligger bra till för att nå finalspel. För att vinna måste ha koll på historiska händelser och svara på vad Orup gjorde i Magaluf -egentligen.