Claes Elfsberg tvingas säga fula ord
Claes Elfsberg och Linnea Wikblad möter Alex och Amanda Schulman i en spännande duell. Dessutom: Varför försöker Amanda få Alex att börja röka igen? Och varför tvingas Claes Elfsberg att säga horunge?