Rafflande match om finalspel
Pontus Gårdinger och Maria Wetterstrand har en plats i finalspelet om de vinner mot Thomas Bodström och Gry Forssell. Men motståndet är hårt. Det blir en spännande match där Bodström eventuellt lyckas göra sig oinbjuden till Charlotte Perellis 50-årsfest.