Har Janne Josefsson haft gruppsex?
Det blir snurrigt värre när Janne Josefsson och Cecilia Frode spekulerar om dödssynder. I andra buren sitter Gry Forsell och Thomas Bodström, och kanske kan Gry ha nytta av sina Ibizaresor när ämnet är knarktermer?