Paret Alex och Amanda Schulman är tillbaka och möter färska laget Edward Blom och Hanna Dorsin. Vem tar hem det nya momentet ”Ping pong”? Och varför hatar Alex Schulman herrfotbollens förbundskapten Janne Andersson?