”Aro är en mardrömsmotståndare”
Avslutningsvecka för grupp 1. Karin och Rickard måste vinna för att ha chans att gå vidare. Hasse och Martina har fyra förluster och är vrålsugna på att snygga till sina siffror. Rickard Olsson och Karin Magnusson möter Hasse Aro och Martina Haag.