Kladdigt i buren hos Dominika & Jonas
Det blir kladdigt värre när Dominika Peczynski och Jonas Eriksson har ölprovning i buren. I den andra buren befinner sig Emma Molin och Jerka Johansson, som öppnar upp om sin svacka i självförtroendet efter förra veckans förlust.