Mästarna är tillbaka!
Regerande mästarna Hanna Hellquist och Ebbot Lundberg möter Claes Elfsberg och Linnea Wikblad som verkligen skulle behöva en vinst. Men då måste de briljera i Ping pong och dessutom ha koll på ifall det är olagligt att gå mot röd gubbe.