Vad kan Hasse Aro om sexdockor?
Hasse Aro och Martina Haag spekulerar fritt på ämnet sexdockor. Hur många finns det, egentligen? De möter ikväll Dominika Peczynski och förre fotbollsdomaren Jonas Eriksson, som efter karriären nu äntligen vågar avslöja sina alkoholvanor.