Säsongens mästare utses!
Den andra och sista delen av finalen är här. Kommer finalisterna palla trycket? Varför är Robert Wells i studion? Hur ska allt egentligen sluta? Ikväll avgörs ALLT i Sveriges bästa och roligaste frågesport Alla mot alla. Poppa popcorn NU!