Är du dum i huvudet?
Det blir spännande värre när äkta paret Alex och Amanda Schulman drabbar samman med Titti Schultz och Özz Nûjen som tagit två raka segrar. Det blir både kärlek och bråk i burarna som bland annat utsätts för det nya momentet ”Burtömning”.