Låt inte Özz köra över dig!
Både Hanna Dorsin och Edward Blom samt Titti Schultz och Özz Nûjen vann sina första matcher. För att ta hem segern ikväll gäller det bland annat att ha koll på ifall kungen har glasögon, eller ifall det bara känns som att han har det.