Gå till semi –eller försvinn
Det är vinna eller försvinna som gäller när Claes Elfsberg och Linnea Wikblad möter Olof Lundh och E-Type. Vi bjuds på nakenkatter och nya avslöjanden om Claes Elfsbergs förflutna.