Regerande mästarna är i högform
Regerande mästarna Hanna Hellquist och Ebbot Lundberg är i högform och möter Titti Schultz och Özz Nûjen. De gör bland annat upp i det nya momentet Outrotävling och vässar geniknölarna i ämnet Skolfotografers tvivelaktiga drivkraft.