Imse Vimse Spindel gör comeback
Regerande mästarna Hanna Hellquist och Ebbot Lundberg har fyra raka vinster och har finalspelschans. Här möter de Hanna Dorsin och Edward Blom, som i sin tur måste vinna för att inte vara rökta. Spänning deluxe utlovas.