Tog E-type pyrotekniken till Sverige?
Karin Laserow och Peter Magnusson känner pressen efter tre förluster. Olof Lundh och E-Type har vittring på semi. Nu testas de på nya momentet Obduktionsregistret där det gäller att ha koll på hur till exempel Gollum plockade ner skylten.