Toshiro Hitsugaya berusaha melawan Tiburon. Halibel mahu balas dendam dan melarutkan ais dengan Hirviendo, mengepung Toshiro. Toshiro melawan dengan mengubah serangan air Halibel menjadi ais dengan Zanpakuto, Hyorinmaru, namun Halibel ada helah lain.