Ketika pertarungan Toshiro dan Halibel hampir berakhir, Marechiyo Omaeda dan Soi Fon melawan Barragan. Soi Fon lesu sebelum menyerang. Barragan boleh panjangkan usia lawan dan hanya perlu sentuh untuk bunuh lawan. Soi Fon telah pun disentuh.