Barragan kelihatan kalah akibat usaha bersama Hachigen Ushoda dan Soi Fon. Namun, mereka terkejut apabila Barragan memaksa membuka halangan Shiju Saimon Hachigen. Sebagai raja Hueco Mundo, Barragan ingin menunjukkan kekuatan mutlaknya.