Ichigo bertarung melawan Yammy. Rukia sedar Ichigo bertindak pelik selepas pertarungan dengan Ulquiorra. Ichigo terkejut kerana Lompangficationnya kini berbeza. Namun, tidak dapat memaafkan Yammy. Ichigo cuba Lompangfication lagi.