Karakurizer kembali! Kon cuba memikat hati wanita sebagai Karakurizer, apabila lelaki bernama Michel muncul. Kuat, baik hati, tampan dan wira sejati, Michel segera mendapat populariti. Adakah Karakurizer akan merampas gelaran wira nombor 1?