Shuhei Hisagi, sibuk sebagai Leftenan Pasukan 9 dan Ketua Editor Seireitei Bulletin serta menyediakan makan tengah hari berkelah. Dia dan Rangiku dihantar menyiasat kehilangan di Rukon. Imaginasi Hisagi liar apabila Rangiku cadangkan mereka bermalam.