Festival Filem Antarabangsa Seireitei akan datang. Nanao rekrut Ichigo dan rakan-rakan untuk penggambaran. Rukia jadi pelakon utama, Renji pengarah, dan Uryu pereka kostum. Bolehkah mereka menang anugerah filem terbaik?