Shunsui Kyoraku dan Stark bertarung. Shunsui meninggalkan kimono dengan Ukitake untuk melawan Stark. Stark memanggil Lilinette dan memberitahu bahawa mereka dahulunya satu orang. Stark kemudian melepaskan ResurrecciĂłn dan berubah menjadi Los Lobos.