Pertarungan antara Dewa Maut dan Espadas semakin tegang. Soi Fon dan Marechiyo berdepan dengan Barragan dan dalam keadaan sukar. Soi Fon meninggalkan Marechiyo untuk bertarung dengan Barragan tapi Gegetsuburi Marechiyo mudah dimusnahkan oleh Respira.