Pendedahan Aizen bahawa Ichigo ialah subjek penyelidikan terbesarnya mengejutkan Ichigo. Tetapi sebelum Aizen mendedahkan rahsia paling mengejutkan Ichigo, seseorang tiba tiba mengganggu.